onsdag 19 oktober 2011

Marc by Marc Jacobs tech-cases!

iphone skal:




Marc By Marc Jacobs Jumble Logo 4G iPhone cover
Dessa skalen tycker jag är såå coola! Det översta finns i rosa, rosa också, min kompis har det!
Det nedanför finns också i guld och grå/silver.

De finns såklart båda två till Iphone 3 elr 3Gs också!
Marc By Marc Jacobs Metallic Stardust 4G iPhone cover






























Jag letar efter ett datafodral till min dator och hittade detta som jag tror jag ska önska mig i julklapp:

Marc By Marc Jacobs 13 Inch Stardust logo laptop case















Coolt men samtidigt stilfullt och inte too much!

I like I like!









sedan finns det ju dem som är kanske lite för mycket, iaf för mig!

Marc By Marc Jacobs 13 Inch Stardust logo laptop caseMarc By Marc Jacobs 13 Inch Miss Marc laptop sleeve



















Fast de är ju väldigt coola, men jag tror att man tröttnar på dem ganska snabbt. Speciellt de till höger! 
Och det finns så många fler sorter. Hann bara inte lägga upp fler! 
Men det lyxiga med nästan alla de data- och Ipadfodral jag har kollat på så är det typ luddigt innuti! 



Puss & Godnatt J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar