torsdag 3 november 2011

Väskor från Istanbul!

Goodmorning!!

Eftersom Istanbul är 2 timmar före i tidsskillnad så vaknar jag lite sådär konstigt tidigt för att vara lov! Men, men.

En sak som jag inte visste innan men som mina kusiner hade koll på var att Istanbul har jättebra fake-väskor. Jag är inte sådär jätte i fake-väskor men min kusin ville absolut ha en Louis Vuitton, så när vi var på nån basar fanns det typ jättemånga olika affärer med saker. Där hitta vi en affär som hade fake-väskor i riktigt läder så de såg nästan riktiga ut!
Jag tycker personligen att det är lite skillnad på väska och väska. Om man har en riktig är det en helt annan känsla än en fake! Men jag behöver en ny skolväska så jag köpte



En Mulberry, fake, men i riktigt läder så den kommer hålla länge iaf! Jag tyckte det var fint att den inte var så "loggig". Sedan har jag ju min riktiga så då kan man ju spara lite på den!

Sedan köpte jag faktiskt en Chanel, fake, men bara för att den var så gullig! En av mina kusin köpte en likadan fast i svart!















Egentligen ville jag ha ett par haremsbyxor, för det är ju lixom typ där de kommer ifrån. Men jag hittade inte några som jag gillade.

Dagen idag blir riktigt fullpackad. Jag ska klippa mig 11.30, (fast bara lugg hela håret var inte så länge sedan.) träffa kompisar vid 4 och resten av kvällen, så jag får nog åka ner till stallet 2 ggr idag, en gång före klipp och lunch, och en gång efter för att hinna med allting emellan!


Hoppas ni får en trevlig torsdag!

Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar