söndag 11 september 2011

Bags this Fall

Detta ska ju egentligen vara en fashionblogg det är bara det att jag inte har skrivit så mkt om mode, (förutom outfit of the day). Men här kmr lite.


One vintage 1,033.99 €   Marc by Marc Jacobs 185 €   
                      Mulberry, bayswater 970 €   
Bottega Veneta 1,550 €    Burberry Prorsum 1,595 €

Väskan längst upp till vänster tyckte jag var lite rolig och ganska fin, men jag gillade dock inte toffsarna på undersidan! Annars en rolig höstväska med färg.
Nästa väska är en brun shoulderbag som jag personligen tyckte väldigt mkt. Väldigt enkel o stilren perfekt för en rolig outfit med mkt färg och med den väskan över axeln!
 I mitten är det en bayswater från Mulberry som jag tycker man har sett överallt i våras och nu i höst. Men inte denna eftersom den e lila. Det tyckte jag var lite fint!
Den typiska höstfärgen för denna hösten är senapsgul  och det lyckas ju verkligen denna Bottega Veneta med!
Sist men inte minst en Burberry Prorsum med toffsar såklart som på nästan alla Burberrys andra väskor denna höst! Men jag tycker de är ganska fina eftersom   det inte är det vanliga Burberrymönstret på!

Bilder, priser och information hämtat från
 www.net-a-porter.com

xoxo J




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar