söndag 18 september 2011

outfit of the day 18/9 och sjuk :( !

hello!

Det känns som att jag håller på att bli sjuk :(  Hela dagen idag och igår har jag känt mig lite sådär småsjuk. Inte riktigt sjuk men inte helt frisk heller, tråk!

Igår träffade jag en kompis som har bott i London i typ 6 månader. Där hade hon köpt en underbart fin Mulberry Alexa- bag. Hittade tyvär ingen bild på den men jag förklarar istället. 
Den var silvrig och typ stickad. Kanske inte låter så fint men den var verkligen fin. 
Så nu har jag bestämt mig, jag ska oxå investera en väska! Det som e bra med såna dyra väskor är att dom  följer med en hela livet ungefär. De håller så länge och bara slits och blir fina med tiden! Och nästa helga ska jag till London för att hälsa på mina kusiner elr A & a kanske jag ska säga!? Så då hoppas jag att det blir slag i saken!

Här kommer outfiten idag eller eftermiddagens iaf:


En ljusbrun kavaj av "mocka": HM
Linne: Marvin
Byxor: Pieces

Ville visa kavajen mest på bilden så det e typ bara den man ser. Var bara tvungen att ha på mig mina nya byxor idag! Och nu hittade jag äntligen någonting att ha kavajen till oxå förutom slitna jeans! 

Sitter och skriver deckare till svenskan i skolan och lyssnar på mysiga låtar på spotify.

Ha en underbar söndag! 
J


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar