torsdag 13 oktober 2011

Idag cyklade jag hem från stallet med en kompis typ vid 9 halv 10 tiden, fattar ni hur läskigt det var! Fast jag brukar ju cykla hem själv på kvällen men nu är det så himla mörkt, o min kompis e mörkrädd så det hjälpte ju inte direkt! Sedan bor hon närmare så sista biten cyklade ja själv. Först var det ganska lugnt men sen kom  jag o tänka på en bok jag precis har läst, 'Se dig inte om'. En deckare, kriminalroman av Karin Fossum, sjukt bra men riktigt läskig ibland! (absolut värd att läsa om någon behöver boktips!)
Iaf efter att jag kom och tänka på den boken cyklade jag sjukt snabbt!!

Såhär ser boken ut iaf! Lite blandning mellan psykologisk och kriminal-roman. Om någon skulle vara intresserad!




Jag har HM-appen på min mobil och där kom det idag några nyheter om midseason-REA i butikerna och 10% om man handlar på nätet. 
Jag känner att jag absolut kommer gå till nån butik i stan snart, innan allt tar slut! Man ska ju bara hinna också men jag tror att jag ska planera in en stanrunda på lördag mellan stallet på något sätt.


Jag ska tävla dressyr på söndag också så då måste jag vara i stallet på lördagen och fixa! 


Nu ska jag nana kudden som min kompis säger! 


puss o Godnatt J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar