torsdag 6 oktober 2011

Idag har jag varit ute och sprungit med min häst. Jag vet det är lite konstigt men det går faktiskt. Det är ganska bra för han håller ett ganska högt tempo så man e tvungen att springa ganska snabbt!

Annars skrev jag prov i skolan idag, första kemiprovet. Det gick ganska bra, jag är faktiskt rättså nöjd.

Jag har HM-appen i mobilen och jag tror det var idag eller igår fick man en nyhetssak om deras Conscious Collection. Tyckte inte att det är så fina kläder, eller det är inte min stil iaf.

Hittade ett par ganska fina byxor där men kunde inte sätta in bilden här, lite tråkigt men ni kan gå in på HMs hemsida kommer Conscious kollektionen upp på en gång. Och sedan kanske ni hittar dom.

Den här speciella kollektionen är det endel ekologiska kläder i, vilket gör att det blir lite dyrare. Och den säljs tydligen bara på hemsidan. Så om man gillar den kollektionen måste man nog vara ganska snabb!


Puss J



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar