onsdag 26 oktober 2011

OnePiece

Heej!

Nu sitter jag och pluggar, har typ sjukt mkt läxor. Och sen ska jag, familjen och kusinerna till Istanbul över helgen och åker på fredag förmiddag så allt som ska lämnas in och göras på fredagen måste göras till imorgon! Lite minus där men Istanbul är ju dock ett stort plus! Ska bli skönt med lite värme, fast det är inte jättevarmt där typ 17° men iaf!


Som sagt sitter jag och pluggar men det är inte så intressant för det gör väl alla!












Denna Onepiece är så underbar att sättapå sig när man precis har tagit en varm dusch efter kalla timmar i stallet!

Jag förstår er fullständigt som inte tycker om Onepiece men de är jättesköna! Jag var faktiskt själv emot att ha en sådan från början men min kusin från London fick en sådan förra julen så sedan skaffade jag en efter det. Men jag köpte min innan Onepiece-affären i Malmö kom!

Förra veckan kom min kompis med en inbakad fläta i håret till skolan. Då blev jag lite sugen på att ha det också. För ungefär ett halvår sedan hade jag det typ hela tiden, fast sedan slutade jag. Tröttnade väl på det. Men nu hela denna veckan har jag typ haft det. Okej inte hela tiden i skolan men hemma och i stallet, någon gång i skolan också!


Denna gjorde jag på mifn lillasyster precis. Blev faktiskt rätt nöjd!

Och jag vet hon har sjukt långt hår!



Nu måste jag verkligen fortsätta mitt pluggande!

Godnatt, ha ett bra liv ;) !
J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar