fredag 18 november 2011

aaaa, nu har jag sett Breaking Dawn. Den var skiiiiitbra!!! Ganska hemsk men jag och min kompis tyckte den var bra!!! Fast fattar egentligen inte varför det inte är 15-årsgräns? Min lillasyster som är 11 ska se den på söndag och jag tror hon kommer tycka den är lite läskig, men iaf!

Nu på eftermiddagen var jag på stan. Jag hittade en julklapp till min kusin, fast mamma godkände inte den.. Jag kanske behåller den själv för den var så hiiiimla fin, en halsduk från Dagmar. Fast jag vet inte, har inte riktigt bestämt mig!

kofta/jacka: Juicy Couture
jeans: Crocker
tröja: Monki
armband: Diddi
skor: Steve Madden

När jag går på stan älskar jag att bara gå och sätta mig på ett kafé, dricka eller äta något gott och bara sitta och kolla på folk. Men iaf idag hittade jag ett typ nytt favvo-kafé, det ligger vid Gustaf, vid Factory  och Ohléns fast längre mot kyrkogården. Jag kommer inte riktigt ihåg vad det heter men ungefär Bageri & Kafé elr nått! Det står det på fönstret iaf, haha mer vet jag inte.

Där åt jag en grovbagel med cream-cheese och marmelad! Gott!

 Nu har jag gjort en kopp kamomill-te och ska sätta mig i sängen och läsa!

godnattkram J


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar