söndag 13 november 2011

Elsas hemligheter & helgen 11-13 november -11

Haallåååå!

Min kompis som jag va med förgår hade fått Elsas Hemligheter. Den tredje boken i elsa-serien. Om ni inte har läst serien rekommenderar jag att ni går och köper böckerna nu.
Jag tyckte att dom var jättebra! Väldigt tjejiga, vilket jag inte gillar egentligen, men det kan vara en skön avslappningsbok ibland, även om man inte gillar sådana böcker!


Elsas hemlighet

Min kompis hade redan läst ut den och hennes storasyster oxå så jag tog på en gång! Jag har läst ungefär 25 sidor än så länge men 'so far so good'.


Vi har haft en middag med massa folk på landet som har sovit över också så nu är jag här, ska sedan in till Malmö ganska snart, eller runt lunch för jag ska träna för en tjej vid 3. 


Gårdagskvällens outfit



På bilderna ser man inte linnet 'rätt', men jaja!






linneblus: HM
jeans: Crocker
armband: kommer inte ihåg, men jag har fått det i present.




Idag när jag vaknade var det frost ute! Nog första frosten, ush nu börjar det bli riktigt kallt.
Dagen avslutas nog med Gossip Girl klockan 6, och en god middag med familjen!


Hoppas ni har haft en rolig helg. 
Puss o Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar