torsdag 24 november 2011

Malene Birger fest- och nyårsplagg!

Hej jag har inte orkat blogga spciellt idag eller igår men jag skulle ha haft ett jättestort kemiprov, som jag satt och grät imorse för att jag hade glömt en sak man skulle göra som jag inte hade gjort, och så blev jag så jäkla stressad!

Men jaja! Orkade inte ta nån outfitbild idag men här kommer lite förslag på Malene Birger fest- nyårsplagg!

LOOK322
Denna tyckte jag var fin men kanske ganska mycket sommarklänning!

Denna beige/rosa med svart rygg och paljetter på armarna i ränder fram tycker jag är så underbart fin! Jag bara älskar den!

Den här tycker jag också är jättefin men egentligen lite väl glittrig för mig!

Sjukt hur dagarna och veckorna går snabbt! Eller dagarna går inte så jättesnabbt, eller jo typ, fast sen när man tänker tillbaka på dagen har den gått så himla fort, och veckorna bara försvinner förbi. Det är liksom fredag imorgon igen! 
Och på söndag är det första advent! Det ska bli mysigt för då blir det julpynt!


Nu ska jag dra mig, (föresten är bilderna tagna från shop.bymalenebirger.com)!
kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar