onsdag 30 november 2011

röd julstjärna!

Idag har jag varit och köpt en julstjärna till mitt rum. Jag cyklade förbi 'Ebbes butik' eller vad den heter på regementsgatan. Men iaf tyckta jag de hade så fina julstjärnor och jag har ingen på mitt rum men vill ha en så jag passade på att köpa en. Såhär ser den ut.

Den kostade 215 kr, jag vet inte vad som är rimligt för en julstjärna men jag tror det är okej! De hade flera olika långa sladdar till också om det är någon som är i behov av en ;)!

Jaja idag hade vi en jätteviktig biologiredovisning som inte gick speciellt bra men det behöver vi inte gå in på! Iaf imorgon ska jag ha ännu en jätteviktig redovisning fast i kemi. Så den sitter jag och pluggar på nu! 

Hoppas ni har haft en trevlig dag och en fortsatt trevlig kväll! J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar