måndag 28 november 2011

Sitter nu och pluggar för fullt, eller ja ingen nyhet, har gjort det sedan jag kom hem vid 3 i eftermiddags!
Eller en springrunda och äta middag har jag hunnit med också!
Jag tycker det är jätteskönt att sticka ut och springa licksom mitt i pluggandet! Man får ny energi och blir mycket piggare! ;)
Till mat åt vi nån sorts kyckling, ganska gott.

Jag har börjat sticka en mössa i slöjden också. Den ska bli lila, och jag har försökt sjukt länge att ladda upp en bild men den här skitsaken vill inte.
Okej förlåt men jag blev lite sur.. Iaf så är det lila eskimogarn. Laddar upp en bild senare om det går eller när den är klar!
den ska jag nog behålla själv eller ge till min lillasyster!

Nu sitter jag och målar naglarna, eller jag bla. för jag pluggar och bloggar och lite så också men, men!

Vi ska ha en biologiredovisning på onsdag men min grupp är knappt hälften så klara, och den ska vara 10-15 minuter! Shit!
Så ni förstår nog att jag måste plugga! Men jag börjar inte fören 10 imorgon för flera lektioner är inställda. Överhärligt men jag ska nog gå upp tidigt iaf så jsg hinner plugga.

Okej det var allt för denna gången för nu måste jag fortsätta plugga.

Fast en sak till, det har varit ganska bra tittarsiffror på bloggen på sistone, eller bättre än innan, så jag e skitglad! fortsätt så så blir jag ännu gladare!..

Puusar & Kramaar
J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar