söndag 20 november 2011

söndagen den 20 november -11

Asså jag hade gjort ett inlägg om detta men sedan försvann det på något konstigt sätt! Ååh vad sur jag blir på detta ibland! 

Jaja, ikväll har jag varit ute och ätit söndagsmiddag med familjen, mycket trevligt. Vi gick till Brogatan i stan, jag åt först kött som det var jättemycket fett på men som var jättegott, sedan toskapäron, vilket också var gott!

Kvällens outfit:

 
byxor: Zara
tröja: Månstråle
fakeläderjacka: JC
gummiboots: Tretorn
halsduk: Dagmar


Det var den halsduken jag köpte till min kusin men som vi sedan behöll själva, mycket glad är jag för den!


Asså jag tycker att denana bloggens utseende är lite tråkigt så det har jag börjat tänka på hur jag ska göra om det. Men sedan är jag lite trött på att det bara är jag som bloggar! Den heter ju ändå JAMA's, och jag har bara en fjärdedel i den. Men jag tycker att det är kul så jag tänkte att jag skulle skaffa en egen blogg, fast namnet jama's är lite coolt så jag vet inte om jag helt ska sumpa detta. 

Jaja ni lär väl se..!
Puss och Godnatt, J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar