tisdag 15 november 2011

Steve Madden!

iiiihh! Dessa fick jag precis hem! Ett par Steve Madden, de är typ lite små men de kommer töja sig så.. hoppas jag! 



Jag såg och provade dem i NY fast köpte inte dem då, men sen såg jag dem på nätet här hemma och kände att jag ville ha dem iaf!
De var faktiskt inte alls dyra bara typ som ett par 'Din Sko'- skor, så det var skitbra!

Simningen gick faktiskt bra! Förutom att vår gympalärare är lite konstig men, men!
(Lite fler killar var bättre på sixpack-fronten detta året än förra iaf så det var ett + även om jag vet att det låter löjligt!! Men sån e jag.)

Tillbaka till skorna så tyckte jag att de är speciellt fina till jeans o så!

Jag gick ju till skolan idag fast jag känner mig fortfarande lite sådär småsjuk så nu ska jag göra varm choklad o värma en pizzabit o sen ska jag plugga. (Kanske kolla på ett Gossip Girl avsnit oxå..)

En sak jag hatar med simning är att man blir så torr!

Ja det var allt...
Puuuss J

ps. jag och min kompis snackade precis om en film vi såg för några veckor sedan. Disturbia, den var sjukt läskig!! Jag satt med en kudde framför ögonen hela filmen, okej jag kollade ibland men..
Fast den var sjukt bra om ni vill se en skäckis, så bara ett tips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar