måndag 26 december 2011

26/12-11

Heej och godmorgon! Eller jaa kanske lite sent för godmorgon, men.

Idag skulle jag och mina kusiner ha åkt ner till Malmö och gå på stan nu på morgonen för Annika behöver  skor till nyår och så. Så vi hade bestämt igår att vi skulle åka men när jag vaknade hörde jag en bil köra iväg och då har de redan åkt..
Men det gjorde absolut ingenting för jag är helt konstigt trött och jag orkar inte riktigt åka till Malmö...


De senaste dagarna har jag bara hängt runt i typ min onepiece och helt mysiga kläder, dock inte så snygga alls... Men  idag var jag lite mer sugen på något fint fast samtidigt mysigt!



strumpbyxorna, ser man inte riktigt mönstret på men de kommer från Monki.
linne, ser man inte riktigt helt mönstret på men  det är lite typ randigt och kommer från 5th Avenue Shoe Repair.
halsduken fick jag i julklapp.

Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar