lördag 10 december 2011

chillin in my bed!

Heej!

Nu ligger vi o chillar i min säng.. härligt, inte misstolk..!!

Denna köpte jag idag till mitt rum:


Denna ska hänga i mitt rum där min julstjärna nu hänger fast den kan ju inte hänga där hela året kom jag på, men en sån här drömfångare har min kompis så då tänkte jag att ja.. Då blev det en sån! 
Den kostar 75 kronor på Hörnan på Limhamn, vid östanväg!

Ja.. Nu har min kompis visat hur man ska byta header så det kommer jag göra imorgon för då ska jag träffa min kompis och så ska vi plåta varandra. Och kolla på gossip girl.. kanske plugga lite också! Fast det säger man alltid fast det blir typ aldrig av..!!

vi ska nog snart sova.. E typ ganska trött!
Imorgon eller idag.., måste jag gå på gudstjänst, blä tråkigt!! Men man måste ju typ gå 10 gånger innan konfan. Tråk!!!

Jaja, Puss & Kram godnatt om ni inte redan har gått o lagt er!
J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar