torsdag 1 december 2011

Flera dagars outfits!

Aaloha!

Idag har jag varit i skolan som vanligt bla, bla, bla! Det är lite tråkigt att prata om skolan tycker jag, för jag vill ju liksom inte berätta för er hur skolan är för det vet väl de flesta!  

Iaf har jag precis kommit hem från stallet och håller nu på och lagar mat! 
I helgen ska jag till sthlm så det är en tjej som ska hjälpa mig med min häst då, hon var där idag för att jag skulle visa allting men oturligt nog hade mamma inte fixat där så mycket de senaste dagarna när jag har varit hemma och pluggat så det var typ kaos i boxen och cooper hade rullat sig så han var helt smutsig, och sen var ju hon där och hennes mamma hade följt med fast hon e hästvan men hennes mamma är inte det så hon bara Jaha ser det alltid ut såhät? Jag bara Nää asså det är bara nu! Så sjukt pinsamt!

Men jaja, idag har min mammi tydligen varit på shop-humör för nu när jag kom hem från stallet stod det ett läppstift, en showercream och en pealing som luktade pommegrants. Allting från Body Shop, ett prov på en bodylotion grej var det också. Fast det var tydligen om man köpte över en viss summa fick man det i ett helt paket!

Ett tips!





Nu kunde jag tydligen lägga upp bilder igen! Det är sjukt bra för nu behöver jag inte byta till Devote, fast jag vet inte om jag kanske ska göra det iaf.
Men, men här kommer de senaste dagarnas outfits iaf!

t-shirt: Zadig & Voltaire
jeans: Crocker
skärp: Top Shop
halsduk: Dagmar (Jag vet att jag har använt den väldigt mycket men gillar den verkligen och den är så mysig!)



Jag berättade ju att jag stickar en mössa i syslöjden och såhär ser den ut just nu!





En till outfit!

tröja: Zara
mönstrade strumpor: vet inte men tror att de kommer från affären i Hansa Kompaniet som heter Sox.
benvärmare: HM
Idag när jag kom hem från stallet och hade duschat och så var jag inte alls sugen på myskläder så det blev en kofta från Boss Orange!

Min kompis har en Lindt-kalender, asså en julkalender. Det är bara massa god choklad i den så nu önskar jag mig också en sån, för jag har ingen, tycker att chokladen i de vanliga är så äcklig, eller förlåt alla som gillar sådana men!

Förresten är det första December idag så nu börjar ju julkalendern fast jag missa den både i morse och nu på kvällen! Var det någon som såg den? Jag ville egentligen se den men hann inte.. Ska försöka tajma in det imorgon!

Puss J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar