tisdag 13 december 2011

I want Chloé-jacka!

Heej igen!

Idag slutade jag ungefär en och en halv timme tidigare.. jaa!

Jag ska senare på nån visning på min lillasysters skola. Men innan det ska jag bara chilla! Hade kanske tänkt ringa Tilda för hon tränar inte fören ikväll men vi har ett typ bråk just nu och jag känner att jag inte vill ge mig!, men samtidigt är jag rättså sugen...

Jaja, jag hittade precis en jacka som nog är den jag har letat efter. Denna hittades på http://www.mytheresa.com.
See by Chloé - HOODED WOOL COAT - mytheresa.com GmbH









I like, I like!

 Denna kommer från See by Chloé och kostar 699 €.

Jaa, vi har typ inga läxor nu eftersom vi snart slutar, vilket är överhärligt! Och imorgon ska jag på studiebesök till Sydsvenskan i skolan vilket gör att jag slutar runt 4 istället för halv 3.. Lite jobbigt men eftersom vi slutade så tidigt idag gör det typ inget, och det vi missade, eller slapp kanske jag ska säga var engelska där vi har en sjuukt dålig lärare så det är inte så speciellt kul!!

Jaha, Puss och Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar