måndag 12 december 2011

Jeffrey Cambells!

Heej!


Ja, nu har jag precis kommit hem från stallet och ska snart äta fast jag måste verkligen duscha först för efter att jag har klippt min häst är jag helt ingrodd med smuts och hår!

Sedan måste jag nog plugga lite också men vi får se hur mycket det blir!


 Jag är lite sådär-förstjust i Jeffrey Cambells eftersom alla liksom vet vilka det är, men bland de snyggaste paren är dessa tycker jag!

Min kompis har precis köpt dessa 


De är snygga men..!
Eftersom de är lite annorlundare än de flesta andra är de lite roligare tycker jag!


















Jag funderade på att köpa nägra till mig själv men vbestämde mig sedan för att inte göra det eftersom de ändå kostar runt 1000, och jag vill nog hellre lägga de pengarna på något annat!



Puss o Kram J

(Förresten så funderar jag på att byta namn helt på bloggen och göra den till min egen men det beror på om min kusiner tycker det är okej??)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar