söndag 25 december 2011

Julklappar!

Goodmorning!

Hoppas ni hade en mysig julafton och är mycket nöjda! Jag är iaf!

Igår fick jag lite olika saker men det jag blev absolut gladast för var detta computercaset som jag verkligen hade önskat mig! Om jag inte hade fått det hade jag själv köpt det senare så det var bra!

Jag fick det i svart men man ser bättre på den gråa hur det ser ut!

Detail Image

Sedan fick jag en parfym från Chloé som jag tycker helt sjukt mycket om!

Av mina kusiner fick jag en morgonrock från Juicy Couture, den är jättemysig, har myst i den hela morgonen!



Juste av min mammas bästa kompis fick jag en leopardmönstrad halsduk, (jag är egentligen inte förtjust i leopardmönstrade saker, jag tycker det oftast ser lite sådär typ tackie (stavning?) ut, men denna var jättefin!




Vad mer... Juste en bok fick jag av mamma som heter Pojkarna av Jessica Schiefauer, den är fortsättningen på en annan bok som jag precis läst som heter Om jag var du. Den första var ganska bra så jag tror denna också ska vara rättså bra!























Fast den allra bästa julklappen glömde jag ju nästan bort! Jag fick ett present kort i vilken affär som helst. Det är typ ingen riktig bestämd summa, det vara typ det bästa!

Sedan fick jag faktiskt lite hästsaker också, ett par ridbyxor från Pikeur och handskar, och det behövde jag verkligen så det var bra!
















Jag fick lite småsaker och juste ett fårskinn som jag behöver till mitt rum! Men jag pallar inte ladda upp fler bilder så ni får nöja er!

Okej tillbaks till idag.. jag känner att jag verkligen måste ut och springa idag för jag gick igår och sprang i förgår och mitt schema för lovet e typ att jag ska springa varannan dag och gå varannan men jag vet inte om jag orkar idag, jag får helt enkelt se..!
Annars ska jag äta julskinka och annan god julmat idag.. också. Men annars ska jag bara hänga runt och chilla!

Puss och Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar