tisdag 20 december 2011

'mbmj' iphone-case, check!

IIIhhh!!

Idag har jag varit på spirit stores, (sista dagen med rea!!) och köpte ett marc by marc jacobs iphons-skal. Jag är sjukt nöjd!


Jag stod typ i en halvtimme och valde och bestämde mig om jag verkligen skulle ha det, men tillslut lyckades mamma övertala mig, och tur var det för annars hade jag gått med ett förlåt mamma, ganska fult skal som hon köpte nu när min hade varit inne på lagning av skärmen, för att hon i affären sa att det var det bästa... Men mamma ska ta det nu så det var inte i onödan!
Juste det kanske har berättat att min mobil var inne på lagning men det var den iaf, typ i en dag men det var typ ganska jobbigt!

Annars har jag hunnit vara nere i stallet idag också, och skolan.
sista dagen i skolan! NICE.. Fast skolavslutning imorgon och betyg!!! Mmm. Fast jag ska inte öppna mina betyg fören den 22 eller 23 har jag bestämt, för imorgon tänker jag bara njuta av jullov, sedan ska jag träffa två kompisar och så ska vi ha tjejmiddag och sedan på torsdag ska jag och mamma först och lämna Cooper hos hans ägare och sedan ska vi upp till landet och så ska jag vila upp mig inför nästa termin!

Det ska bli jätteskönt att slippa skolan i nästan tre hela veckor nu men samtidigt kommer jag nog sakna min klass, den är faktiskt rätt härlig, fast man ser ju dem ganska snart igen!

 okej nu ska jag snart sluta skriva och gå och lägga mig och läsa med en stor kopp varmt roiboos-te.
puss Och kram godnatt J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar