söndag 11 december 2011

Söndagen den 11 December med julbak och gudstjänst!

Heej!

Nu har jag kommit hem från stallet och allting! Det är riktigt kallt!, jag har dubbla tights och då är det kallt! men det är lite synd för jag tycker det är okej att det är kallt när det är  snö men liksom inte när det bara är såhär!

Jaja, gudstjänsten var ju helt underbar, jag tror jag ska fundera på att bli kristen.. hm!!
Som tur var hade jag tagit med fysikboken för att sitta och plugga om det blev för tråkigt. Jag satt och pluggade heelaa tiden! Helt hemskt var det!! Eller kanske inte helt hemskt, nu överdrev jag. Men riktigt tråkigt! Och min kompis som jag skulle gå med fick jag ett sms när jag satt i kyskan att hon hade glömt ställa klockan!! Shit vad jag blev sur. Men det går ju inte att göra så mycket åt! Nu har jag iaf en mindre gudstjänst att gå på, wihoo!

Ja juste sedan var jag ute och red med min kompis, det var kul. Min häst typ älskar att rida ut så han blir helt galen!! Jättekul!

Ja idag har mamma bakat pepparkakor och lussebullar. Jag tycker personligen inte att lussebullar är så gott förutom när dom är precis nybakade och varma! Pepparkakor tycker jag också e sådär, fast det är nog bara för att degen är så mycket godare!!

Jaha ja nu ska jag bort till min kompis för att kolla på gossip girl och plugga!!

Bara 7 dagar kvar i skolan.. jaaa! Fast betygen ska ju sättas också så lite sådär ångest har man väl men, men!

Puss & Kram J
 Sexyy girls!! Underbart snygga mina kusiner e va ;) !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar