tisdag 17 januari 2012

bikini, check!!

Idag fick jag reda på att min bikini som jag beställde från HM har kommit wiihooo!
Men tydligen kan man inte hämta den fören typ imorgon. Sedan när det blir sol ska jag sola på altanen få en ordentlig förbränna inför sommaren!

Efter skolan stack jag ner på stan, hittade inget kul!! Jag vill att sommar och vårsakerna ska komma! Speciellt dessa skorna.



Juste, jag  var nere på stan för att kolla om jag kunde få praoplats på boulangeriet vid triangeln i stan! Jag ska prao en vecka i London också som redan är bestämt, och det ska bli så sjukt kul!! Mer om det får ni veta senare...
Men iaf här, jag ska mejla ägaren eller något sådant och fråga om jag får!
Sen hoppas jag ju på att få jobb där senare. I London är det ju inte så lönt att få jobb men man vill ju ha här hemma!
Jaja, jag får se hur det blir med det!

Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar