onsdag 4 januari 2012

bio outfit!


Heej!!!

Jag började dagen med en powerwalk-runda typ i 40 minuter, skönt!!
Sedan ville mina kusiner att vi skulle fortsätta bygga och fixa med deras lådbil, som ska bli en rymdbil.. hm bättre med lådbil tycker jag men, men!

Sedan va vi iväg i nån liten stad i närheten och såg på bio och sedan åt vi middag på en jättemysig restaurang!
 Jag, Annika och Alex skulle se Sherlock Holmes och de andra TinTin.
Den var jättebra!!! Verkligen rekommenderar den!! Trailer kommer senare..

Iaf outften blev en enkel och något smink orkade jag inte sätta på, men det konstiga är att oftast när man kommer till sådana här småstäder och typ bara har på sig myskläder så är man ändå typ bäst klädd... Hmm!





jeans: Dr. denim
skor: Tod's (mammas)
tröja: Månstråle
halsduk: julklapp

Jackan fyndade jag förra året på ABCD. 

puss o Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar