tisdag 10 januari 2012

bortskämd...!

Heej!

Jag har precis varit ute och sprungit en 4kilometersrunda med hunden! det var inte riktigt tänkt så men det blev det! faktiskt väldigt skönt!  innan det så pluggade jag! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan äta god middag. Det blir någon slags fisk vet inte riktigt vad men!

Dessa skorna har jag lämnat in på lagning för klacken behöver sådant gummi under men det gjorde jag innan jul, och jag vill att de ska vara klara nuuuuu!!! Jag saknar dom helt mycket! Varje morgon bara aa men då kan jag ha dom skorna de, passar och sedan bara är de inte där!!! Ååååååh jag blir galen...

Jaja man får tänka på typ barnen i Afrika andra barn i världen som har det jobbigt och så märker man hur bortskämd man är som tycker det är jobbigt när det är ett par mindre skor står på skohyllan på skohyllan!

Puss och kram J!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar