söndag 1 januari 2012

dagen efter..!

Happy New Year!!
Hahah e bara tvungen att berätta, när alla går runt och säger gott nytt år, säger min farbror alltid grått nytt hår.. Typ världens torraste och alla vet att han säger det..!

Ush är det bara jag som är sjukt trött, ont i huvudet och sminket i hela ansiktet?!! Och egentligen vill jag sova längre men jag kan typ inte.. :/

Nyårslöften?? Jag har inget.. Joo att jag ska blogga mycket men det räknas väl inte..? Tycker jag för det gör jag ju lixom redan.. Men annars vet jag inte.

Juste, gårdagens nyårs-outfit, min kusin tog en bild men jag vet inte var hennes kamera är, och det vet nog inte riktiggt hon heller men ho sover just nu så jag måste vänta tills hon vaknar och så.. sedan kommer den!! I promise it's worth waiting for!
Okej jag klädde inte upp mig jättemycket, jag hade inte klänning och så men den är ändå cool!

En tjej som är här hade ett par jätesnygga kilklackar! De var svarta med liksom typ häftstift intryckta i klacken... Jaa iaf de var coola!
Mina fötter håller på att dö här efter de skorna jag gick och dansade i hela kvällen!
Fast det är typ värt det att det gör ont i fötterna för de är så himla snygga!! Tycker jag.. De är från Zara!

Som sagt återkommer jag med outfiten senare!!
Puss och kram J!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar