torsdag 5 januari 2012

packning, packning och åter packning...

Godmorgon!

I morgon ska mina kusiner åka hem till London och vi hem till Malmö vilket betyder att dagen består av packning, packning, rymdbilsbyggande och åter packning. wiihoo skitkul.. hm

Men, men! Det ska ju ändå bli kul att träffa alla kompisar igen för dem har jag ju saknat men att skolan börjar på tisdag känns inte särskilt lockande kan jag ju säga! Lovet har gått så himla snabbt helt sjukt!!! Jag skulle ju bara vila upp mig och chilla hela lovet och jag har chillat men utvilad?? inte speciellt..

Juste, det är ju rea överallt just nu, har ni fyndat något?? Jag har ju inte varit inne i stan så jag har inte kunnat men igår när vi var inne i den där lilla staden som tydligen inte var så liten för det var Helsignborg som tydligen är Sveriges fjärde största stad... upsii.
Men iaf då var jag inne på Carlings för att kolla om de hade dr. denim jeans inne men det hade de tyvärr inte.. annars vill jag ha ett par sådana!

 Fats jag hittade en jättebra fil igår när vi va i Helsingborg, man filar ovanpå naglarna så att de ska bli blanka.. har ni hört om sånna? de är jättebra, verkligen rekommenderar om ni inte redan har en. Fast det tar lite tid men det får man stå ut med!

Puss och Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar