onsdag 11 januari 2012

stan och gårdagens samt dagens outfit!


  

Heej!

Något på stan hittade jag inte, eller jo ett paraply på Meloa för 200 som jag gärna hade köpt men det gjorde jag inte vet inte varför men jag var inte på shoppinghumör idag... Inte alltid man e det men iaf!

Sedan var jag inne på lite olika ställen men på Iisa hittade jag örhängen som jag gärna hade haft men de kostade runt 250 för bara det ena och så vara jag som sagt inte så sugen.

När jag skulle hem cyklade jag förbi Aend där jag gick in och provade Jeffrey Cambells men jag gillar inte dem lika mycket nu.. De såg ut som klumpar typ på fötterna där fram... De ser så snygga ut på bild tycker jag! Ojdå förlåt alla som har Jeffrey Cambells och gillar dem!!!!










Juste jag hade lovat dagens och gårdagens outfits här är
gårdagens:
halsduk: julklapp
tröja: Månstråle
jeans: Crocker
Dagens:

 jeans: dr. denim
tröja: Zara
läderjacka: JC

stövlar: Ilse Jacobsen
halsduk: Dagmar


 En sak som jag gillade som var sagt av Coco Chanel och står på Iisas skyltfönster:
"A fashion that does not reach the street is not a fashion".

Okej, hoppas ni har haft en bra onsdag!
Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar