onsdag 22 februari 2012

back @ the hotel after a lazy day

Hmmm, imorgon ska vi hem!! Eller nä i övermorgon men jag måste packa allt imorgon! Ush jag vet inte om jag vill hem. Eller jo det vill jag för jag vill träffa alla kompisar och allting men samtidigt är det så himla skönt här!
Jag kommer sakna det iaf!

   Och när vi kommer hem måste man ha tjock jacka och vinterkläder igen och det vill inte jag. Jag vill ha sommar hemma också!

Men nu har jag kommit tillbaka till hotellrummet efter att vi var i souken och åt middag och så!
Jag ville egentligen hitta en sådan väskhängare som man hänger på bordet och kan hänga väskan på så slipper den stå på golvet. Men de hade bara utfällbara och de är inte lika fina som de andra! Och jag hittade inte exakt en sådan jag ville ha, ush vad jag e kräsen! Men det är tur att jag är det, annars hade jag köpt nästan hur mycket som helst...

Men middagen var jättegod! Vi åt på en köttrestaurang som hade fantastiskt kött!

   Nu e klockan kvart i elva, och jag vet inte jag ska nog sova snart eller så ska jag kolla på Sweden Topmodels. Men, men.

See ya guys
 puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar