onsdag 29 februari 2012

fabulous fashion.

Sitter just nu och kollar runt lite på lookbook. Faktiskt väldigt bra inspirationskälla!
Den här tjejen till exempel har ju hur cool stil som helst!


Hon kommer från Ukraina och här är hennes blogg  http://viktoriatemnova.blogspot.com  fast jag gillar inte hennes blogg lika mycket som hennes lookbook.






















 Lite mer somrigt kanske?! Jag gillar denna tjejens stil mer.
Hon har också en blogg som heter friendinfashion, me like!

Annars sitter jag och skriver en uppsats om syre som ska in imorgon, fast det sa jag igår men iaf. Jag hittade inte så mycket fakta som jag hade hoppats på och bara somnade igår så jag panikringde min morfar nu, som är bra på sånt här och speciellt att hitta fakta så jag bara yes! Han hittade helt bra saker så nu ska jag bara sammanställa allt!

ha de bra. J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar