torsdag 23 februari 2012

Last night!

Glömde säga innan att jag skulle på hästkapplöpningar idag också! men det har jag varit iaf.
Hästarna var jättefina och det vara faktiskt ganska kul! Vi åt middag där samtidigt så det var trevligt!
Det fanns efterrätter i överflöd, inte riktigt lika mycket som på Burg al Arab, men ni kan tänka er att jag frossade lite.

Här är Burg al Arab med chokladfontän och allt...


Jag hade på mig en klänning från Nümph och mina musballerina från Marc by Marc Jacobs.

(Väskan är Chanelfake från Istanbul! Men i riktigt läder och så himla praktisk!)
















Men imorgon på morgonen åker vi hem! Jag vill inte. Speciellt när vi åker från hotellet halv 6! Inte det roligaste.
 Eller jo jag vill hem, men jag vill stanna till söndag och sedan bara börja skolan på en gång på måndag.

Jaha, nu e klockan halv elva helt plötsligt! Jag ska sova snart så jag får lite sömn.
G'night.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar