fredag 3 februari 2012

Nooow!

Hello!

Ush ush ush!! Fy fan vad in i helvetets jävla kallt det är!! Okej förlåt, jag ska egentligen inte svära i bloggen...
Men nu har jag kommit hem från stallet och ska chilla lite innan jag ska till Sara, ska inte dit före 7, och sedan kanske sova där men jag vet ej..!

jag lämnade in en uppsats idag som jag har hållt på med hur länge som helst!! så himla skönt, verkligen en lättnad! Fast nu har jag en uppsats om typ samma sak (Svinesundsbron) som ska lämnas in om en vecka som jag inte ens har börjat med plus att jag har hur mycket andra läxor som helst redan inplanerat för nästa vecka... ush, men nu är det heeeelg!

Som sagt ska jag till Sara ikväll men imorgon vet jag inte än, lite så men något blir det.

Nu ska jag duscha.
See ya

älskar dennna låten just nu! Blir helt peppad när jag hör den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar