fredag 24 februari 2012

sjukt, jävla trött!

Heej!
Jag har äntligen landat hemma efter en sjukt lång dag!

Och nu gäller det att sova och försöka komma in i svenska tiden. Har mått illa hela dagen och har nu ganska ont i huvudet + är sjukt jäkla trött!!
Men, jag har iaf en helg att vila innan allt drar igång!

Som sagt blir idag bara en hemmakväll, jag ska bl.a ta itu med väskan.., jag pallar nästan aldrig packa upp vilket betyder att mina saker som jag inte behöver för tillfället kan ligga i flera veckor nerslängda i väskan.. inte bra!

Så packa ur ska jag göra! Och sedan ska jag försöka äta lite nu men annars kanske läsa lite och lägga mig ganska tidigt!

Imorgon ska jag träffa söta Matilda, vi skulle egentligen ses idag men jag var för trött kände jag, så det blev inget.
Men det blir nog  bara myskväll med lakrits och en bra film!

Hörs, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar