fredag 10 februari 2012

vad skulle jag gjort utan blogg i mobilen?!

Jag fattar inte hur jag hade klarat att driva blogg om jag inte hade haft blogger i mobilen. Jag bloggar nästan bara från mobilen nu för tiden efter att jag ladda ner appen. Sjukt bra e det!

jaja, nu har jag kommit hem från stallet och fixat allt. Nu ska jag om ett tag, vet inte riktigt när men jag ska träffa Ida, hon ska bara komma hem från någon de äter middag hos.

Imorgon fyller underbara Matilda år! Grattis grattis grattis i förskott!
Love u!
Så henne ska jag träffa i stallet imorgon på morgonen o så ska hon få min present och så.

Senare på eftermiddan/kvällen ska jag till landet för vi ska ha någon sak där, så det kommer helt mycket folk, kul!
Iaf väldigt skönt att bara chilla!

Have a great night!
 Love


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2905396/jamas-worlds?claim=7mdnmtw69xm">Följ min blogg med Bloglovin</a>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar