torsdag 8 mars 2012

en snäll sak och lite allt möjligt.

Heej!

Internationella kvinnodagen idag! Grattis alla kvinnor/tjejer.
Iaf så har dagen varit rätt chill.

Marni släpptes ju idag klockan tio, när jag fortfarande går i skolan såklart, hm, men mamma skulle ner på stan runt lunch och kolla lite saker så jag tänkte att hon kunde kolla in där o haffa lite saker om något var intressant, men nähä när hon kom dit vid halv 2 var nästan allt slut bara några fula jackor kvar och ETT par snygga shorts i storlek 42, allting annat var plockat. Inte mycket att hurra för!
 Tur att jag köpte en annan sjukt cool tröja igår, annars hade jag varit helt nere nu!


En sjukt snäll sak! Min granne kom över för ett tag sedan med ett par skitcoola skor som var för små för dom och jag har ju storlek 35/36 så hon trodde att jag skulle kunna ha dom! Et vóila nu är man ett par skor rikare!























Jag ska tävla på lördag och jag har inte ens kollat på programmet.. + att jag egentligen behöver ha min tränare där men de har inte svarat om de kan! Jaa, det går bra nu.

 Har hört allt de där om Kony på fb, har inte sett videon än men tror den är värd att se, ska se den nu och sedan förbereda lite svenska till imorgon och sedan sova.
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar