tisdag 20 mars 2012

Kläder i sommar

Jag slutade inte skolan fören typ kvart i 4, 4 för jag skulle skriva klart en uppsats på nån extralektion efter skolan. Så jag kom inte hem fören vid kvart över 4... Tråkigt!

Men positivt att jag har studiedag imorgon! Nice!
Min kompis Ida skrev på sin blogg att hon också ska ha studiedag imorgon och kanske ska gå på bio ikväll och då jag blev lite sugen! Jaja får se hur det blir med den saken!
Annars ska jag bara spendera morgondagen med kompisar, jag har ingen häst heller för han ska få nya skor.

Juste, nu när jag kom hem från skolan idag kollade jag igenom HMkatalogen ordentligt och ringade in det jag kunde tänka mig... Det blev typ 10 saker, hehe.. Men efter lite sollande blev det tillslut 5 tror jag.
Ett par Haremsbyxor med snakeskin-print & ett par baggyjeans som kommer bli hur skönt som helst i sommar båda två!

Ett hudfärgat linne med guldploppar på framsidan, en sportbh och en clutch som jag och mamma ska dela!
Clutchen va det coolaste! Den är i flätad strå och väldigt färgglad. Kommer bli supercool till bl.a slitna jeans i sommar!
Och kolla vilken fin ring som fanns med också, 50 spänn!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar