söndag 4 mars 2012

liten svart en söndag.

Idag har jag säkert gjort typ 5 inlägg fast inget har hunnit publiceras. Tråkigt!
Men iaf, under dagen har jag hunnit med en gudstjänst med Agnes och Tilda, och nu behöver jag inte gå på fler, nice, en lång powerwalkrunda på stranden med hunden och så har jag tränat för en tjej med min ponny.
   Nu ska jag bara chilla! Titta på Top Model sverige och läsa igenom lite saker till skolan.

Jag har på mig en liten svart och grå klänning som har hängt i garderoben verkligen hur länge som helst. Köpte den för några år sedan Monki. Egentligen tycker jag mycket om den men det är inte speciellt ofta jag är sugen på att ha den, fast ibland som till exempel nu åker gamla plagg fram ur garderoben.




















Ja, ni får ha en fortsatt chill söndag!
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar