torsdag 1 mars 2012

trött i halsen

Jag har precis suttit och snackat med min morfar i en timme! för vi ska göra ett projekt i skolan där vi ska intervjua en person över 70 och sedan skriva en uppsats om denna person nästa vecka, han bor i gbg så det är ju lite svårt för mig att åka upp dit och prata med honom bara nån eftermiddag så vi fick ta det på telefon. Vågar inte tänka på telefonkostnaderna för vi e inte riktigt klara heller så vi ska höras någon gång i helgen och fortsätta också!
Men man klarar väl sig. fast nu behöver jag lite energi, är helt trött i halsen!

Här är jag när jag o ida skrittade hem innan, tog den från hennes blogg, hehe. Men man ser att jag e helt för stor på Cooper :(.


Nu ska jag kolla nya Gossip Girl som kom ut i måndags. Jag är lite beroende, haha, men det är faktiskt den enda serien ja kollar och alla har ju typ 7 som dom följer, nä jag bara skoja men ändå!
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar