onsdag 25 april 2012

Härligt!

Dagen i skolan var rätt chill men jag har ändå fått en sån sjuk huvudvärk nu efter lunch, eller egentligen började den komma redan efter andra lektionen i morse.. Och sedan har den hängt med och bara blivit värre! Jag pallar inte med den!!

Tydligen är det rea på allt i affären på BikBok idag! Har några kompisar som skulle ner till stan och fynda lite men själv känner jag inte riktigt för det, är inget fan av BikBok direkt men annars är det ju en good oppertunity!
Fast jag sticker faktiskt ner på stan iaf, ska ta en fika och sitta och samla mig samt planera lite! Fan, denna våren kommer gå så snabbt. Om bara två och en halv vecka ska jag till London och bo hos My lovely cousins i en hel vecka! Lyx.

Jag sitter på min absoluta favoritplats i hela stan och njuter av en god varm choklad och kollar på folk! Ha en go eftermiddag, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar