måndag 16 april 2012

kanske, kanske inte?


Jag har beslutångett! Jag var inne på Laendi för ett tag sedan och provade Jeffrey Cambell's. Ja, de såg iaf ur mitt perspektiv lite klumpiga ut på mig, jag vet inte om det är för att jag har typ smala ben eller vad det är.. Men iaf bestämde jag mig för att INTE köpa Jeffrey Cambell's! Men nu börjar jag bli lite sugen när jag har hittat ett par med guldiga spikar och i sammet! Vad ska jag göra?! (snacka om ilandsproblem..) Men det är ju ett lite svårt beslut för det är ju inte bara typ 500 spänn utan faktiskt typ 2000. 

Någon som har nått förslag för när jag träffade en killkompis i helgen dissade han dem helt!! Men visst är de coola?!

Jeffrey Campbell Spike in Black Suede Gold
Jeffrey Campbell Spike in Black Suede Gold

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar