måndag 2 april 2012

ny header.

Ja, äntligen va det gjort, och det behövdes! Dock är den inte riktigt klar utan bara tillfällig, men jag lägger det åt sidan just nu.

Egentligen vill jag sticka ner på stan o handla lite nytt inför kvällen men det blir nog inte av eftersom klockan redan är halv 5 och så. I alla fall har jag ingen aning om vad jag ska välja för festliga kläder, det ända jag vet att jag kommer ha är mina nya skor (of course). Juste måla och fila naglarna ska jag göra i alla fall för de ser rent ut sagt ganska hemska ut just nu. Hahah, inte bra...

Jo och sedan har jag faktiskt börjat plugga lite och inte bara slappa. (även fast det är lov.) Men jag har prov och inlämning redan första veckan efter lovet, veckan därpå också om jag inte har helt fel.. Så jag kände att det började bli nödvändigt för att inte sitta sista påskdagarna och ha smått panik när man egentligen ska njuta av den sista lediga tiden på flera veckor.!

Jag återkommer senare med allt om outfit och så vidare.
Love J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar