fredag 13 april 2012

Partykväll..

Jag fick bara för några timmar sedan reda på att jag och några kompisar ut och dansa hela natten på strandbaden.. Kul ska det bli iaf! Ja nu taggar jag med en god middag med familjen (hahah) och sedan ska jag till Ida och fixa mig!!

Juste jag fick hem ett hm-paket idag med kläder!! iiihhh ett par haremsbyxor med snakescinprint och en topp som jag dock ska skicka tillbaka för det känns inte alls som min stil.. Men haremsbyxorna behåller jag gladeligen! Så hiiimla snygga & sköna!!

Iaf så bli det mer uppdatering hos Ida senare ikväll!
Ha en underbar fredag.! Puss

(förresten är det fredagen den 13 idag.. oupsii jag tror jag skippar höga skor och lite annat ikväll, man vill ju inte skada någon..! hehe) watch out
Detta linnet kanske jag byter mot det linnet jag ska lämna tillbaka.. Det är transparent i ryggen och i en av vårens många pastellfärger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar