fredag 6 april 2012

so cute

Dagens andra runda avklarad så nu ska jag kolla på senaste Gossip Girl. Det var längesedan jag såg det sist. Vädret är kast så jag fick verkligen tvinga mig ut innan! jag hade bestämt mig för att gå klockan 3 och klockan 4 tänkte jag att jag nog borde gå ut iaf.. fråga inte var jag får all energi ifrån så jag orkar PW två trekvartspass på en dag...

Ja, annars har mina kusiners kusiner kommit idag, aah min första tanke när de kom in genom dörren var När ska de åka igen?! Väldigt jobbiga rent ut sagt men jag håller mig borta från dem så gott..

Juste jag skulle visa min kusins nya skor från Little Marc Jacobs.

Så underbart söta!! 
Jag vill också ha! Fast jag har ju ett par typ beige/rosa. Men dessa var så himla söta. Min kusin passar jättebra i dem!!
Men ja, nog om det! Nu ska jag fortsätta kolla på Gossip Girl. J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar