onsdag 11 april 2012

some pictures, och lite annat

Här e lite bilder från i helgen som jag o min lillasyster tog nu i påskhelgen.





Jag måste bara visa en bild på min söta lilla kusin, kolla vilken model!

Imorgon börjar jag inte fören kvart över två så det blir lååång sovmorgon!! Fast jag kanske ska ta gardasilsprutan på morgonen vilket gör att jag måste gå upp tidigt iaf, men men. Sen ska jag iaf bruncha med två vänner så det blir himla mysigt! 
Ikväll står det plugg, plugg och åter plugg på schemat! Jag ska försöka pricka in en skypedate med mina underbara kusiner också, vi träffas ju tyvärr inte så ofta eftersom de bor i London och nu har de precis kommit hem från en resa så vi har inte alls pratat på hur länge som helst!

Dagens outift lägger jag upp senare. Puss J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar