tisdag 3 april 2012

SpikeS

Marc By Marc Jacobs Spike Mouseshoes har jag varit förälskad i länge men nu har jag typ bestämt mig att jag verkligen vill ha dem så jag ska önska mig dem i födelsedagspresent eller kanske betala lite själv också men de är inte direkt billiga så jag får väl se hur det blir med den saken, men iaf så är de så himla användbara och coola och jag har inga svarta ballerina alls och det behöver man ju så allting (typ) visar på att jag ska ha dem!!


Sedan hittade jag dessa Jeffrey Cambell's också! Spikes fast inte de vanliga som är silvriga utan guldiga spikar istället, vilket jag personligen tyckter är så mycket coolare!
Men också dessa som inte var svarta var så mycket finare än de vanliga svarta med silvriga spikar, enligt mig!


Dessa hade min kompis på nyår! Också från Jeffref Cambell. Inte de vanliga men det tycker jag bara är fint!
Okej, det var lite tips på spikade skor!
J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar