onsdag 18 april 2012

Stan med bästis

Trevligt värre har jag det här i stan med bästis! Vi har varit på HM och Zara typ e timme på varje ställe Hahah.. sitter nu på espresso house, asså man hamnar typ alltid här faktiskt riktigt tråkigt!!
Annars är vi stammisar på Lite Off Coffeshop.

Vi köpte tillsammans en spetsbyxdress som vi ska turas om att ha.! Det blir ju hälften så dyrt.. Hehe. Sedan köpte jag ett par äppelgröna shorts på Zara som jag känner att jag kommer använda så himla mycket i sommar med typ en vit topp till, eller varför inte min ljusgröna tröja med paljetter från HM så blir jag helt äppelgrön..! Hahah.
Juste vi köpte nitar på Shock också! Dem ska jag nog sätta på de nya shortsen och kanske på mina Converse!
Och kolla in paljettbandoun!! Så. Jäkla. Snygg.

Jag återkommer lite senare ikväll med lite mer från stan! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar