onsdag 25 april 2012

sweetie

Jag var bara tvungen att lägga upp denna lilla söta kille som min lillasyrra visade mig tidigare. Så sjukt söt och gissa hur gammal han är..?!  8!! Asså hallå 8 år och har den rösten och är så snygg, snacka om att han kommer bli eftertraktad senare.

Han har gjort en cover på bl.a boyfriend av justin bieber som jag dock tycker kanske är bättre med justin bieber men ja. check it out.

Oj vad jag har börjat prata engelska nu.. kanske är tur att den kommer till användning snart!
Och idag bestämde jag och två kompisar, eller iaf en att vi ska planera språkresa på allvar på söndag! Fun!! Och så har jag också äntligen bestämt vad det blir av valborg på måndag, men mer om det senare!
För nu ska jag sova för jag måste upp TIDIGT imorgon! sweet dreams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar