söndag 1 april 2012

Trött men Nöjd tjej

Idag har heeela dagen varit i stallet på hästtävling för min lillasyster skulle tävla och jag coatcha! 
Hon kom tvåa och gjorde två jättebra rundor så både hon och jag e glada!


I alla fall så är jag sick trött nu efter att ha frusit hela dagen och inte ätit nått eftersom jag e lite väl kräsen för att äta något där.. Eller jo två dumlekolor, haha nyttigt.

Ja, ikväll ska jag över till mina grannar och äta god söndagsmiddag. Det brukar bli en hel del härligt prat också! Och sedan ska jag sova för att ha lite energi kvar imorgonkväll, då jag ska ut och dansa med kompisar! Hade tänkt ha mina nya skor som jag köpte igår. Och dem kommer upp på bloggen tillsammans med en outfit senare ikväll så att ni får se dem också!

Ha en mysig söndag.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar