måndag 23 april 2012

två saker jag väldigt gärna vill ha just nu


 Det är två saker jag vill väldigt mycket just nu och det är att det ska bli sommar (eller iaf varmt) och att mina Jeffrey Cambell's ska komma snart för de kan behövas, typ på måndag kanske..

 Men sommaren, hallå var tog den vägen?! Hela mars kunde jag ligga i bikini och sola..

Och sommaroutfits.
 (okey, bilden nedan tog jag i helgen och det var ju en rätt somrig outfit men man behöver ju ha jacka och typ halsduk.)


ballerina använder jag i och för sig redan men asså det är ju småkallt om fötterna!

Och långa uteritter med glada hästar! Nått av det bästa på sommaren.

Och jag vill kunna börja använda mina nya shorts!



Nu ska jag ska sluta sukta efter sommaren, (den kommer väl tids nog iaf!) och istället koncentrera mig på lite viktigare saker typ skriva en uppsats som ska in på onsdag och jag vet inte ens vad den ska handla om exakt.. Bra där. -Sweet dreams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar