måndag 9 april 2012

vårfärger

Hallååå.. asså ska det inte vara top model idag? Ja, det trodde jag iaf så jag hade planerat att jag skulle kolla på det, samtidigt plugga och äta god choklad från igår och och bara mysa innan skolan börjar imorgon. Men nehe tydligen inte!
Nu blir det Paradise hotel Norge och plugg istället men ja det är väl också helt ok..
Fast jag börjar halv 9 imorgon så det blir iaf lite sovmorgon och det är ju nice!

Nu ska jag måla naglarna i ett nytt nagellack från Kicks som är lite persiko-oranget, precis en av denna vårens färger och väldigt bra nagellack!

Jag har just nu nagellacket högst upp till vänster men också det lila, mintgröna och det gula finns hemma. De är bra nagellack samtidigt som det är väldigt bra färger i vår. Ett tips!

Godnatt, J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar